top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תיוסי רייטן

תוכנית דרום חולון איחוד וחלוקה בעתיד

עודכן: 25 בפבר׳




בתאריך 26/7/2023 פורסם בילקוט הפרסומים דבר הפקדתה של תוכנית דרום חולון, איחוד וחלוקה מחדש, תוכנית שנועדה להגדיר את תחום האיחוד והחלוקה עתידי.

הבהרה

אזור דרום חולון כבר נכלל בתחום איחוד וחלוקה עוד משנות השבעים ובעת האחרונה (משנת 2018) בהתאם לתוכנית ח/500. למרות זאת, מוסדות התכנון מצאו לנכון להגדיר מחדש את המתחם לאיחוד וחלוקה כדי לפתור את בעיית החלקות שתוואי המטרו עובר בשטחן.


התוכנית החדשה מגדירה את כל מתחם ח-500 לאיחוד וחלוקה, גם אם ההפקעות למטרו יבוצעו לפני שהתוכניות לאיחוד וחלוקה יושלמו. אם כך יקרה, יוכלו בעליהן להיכלל בתחום האיחוד והחלקה כמו שאר בעלי החלקות האחרות, ללא אפליה, תוך מגבלת זמן של עשר שנים, עם אפשרות להארכה של חמש שנים נוספות.

תוכנית דומה אושרה גם במתחם חוף התכלת בהרצליה, (הר/2200ב') שנועדה לפתור את ההפקעות בתחום הקו הירוק של הרק"ל.

מבחינה זאת מדובר בבשורה טובה לכל בעלי החלקות בתוואי המטרו, שנועדה לרפא את הגזרה, בהתאם לרוח הדברים העולים מחוות הדעת של היועץ המשפטי לממשלה בנושא זה, כפי שפורסמה בפוסט קודם.

אלא שהיישום הנוכחי בגרסה שפורסמה להפקדה דורש מספר תיקונים אותם נציג בשלב ההתנגדויות לתוכנית שאמורות להיות מוגשות עד לתאריך 26/8/2023.



הוראות התכנית
.pdf
הורידו את PDF • 108KB


557 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

וועדת הערר להיטל השבחה קבעה את היטל ההשבחה לתוכנית ח/500 על סך של 330 ש"ח למ"ר

וועדת הערר לפיצויים והיטל השבחה בראשות עו"ד שרון טל בהחלטה מיום 3/5/2021 במספר עררים מאוחדים שהוגשו הן על ידי הוועדה המקומית לתו"ב חולון והן על ידי בעלי קרקע פרטיים כנגד החלטת שמאי מכריע, קבעה כי היטל

bottom of page